poniedziałek, 25 lipca 2016

WYNIKI CANDY :-D

W miniony czwartek o północy 
dobiegł końca czas
organizowanej przeze mnie zabawy.
Terminu nie wydłużałam,
nie było takiej potrzeby.
Zainteresowanie było spore,
prawie 60 osób było chętnych na etui z N :D

W weekend postanowiłam przeprowadzić losowanie,
 co by Was nie trzymać dłużej w niepewności :P

Maszyna losująca jest pusta...
 ...nastąpiło zwolnienie losów...
 ...losowanie i zwyciężczynią jest...

Gratuluję zwyciężczyni
 i
proszę o kontakt  na adres: annastu18@gmail.com.
Pozostałym uczestnikom dziękuję za udział.


Pozdrawiam Was poniedziałkowo
i życzę udanego tygodnia...
byle do urlopu...ja jeszcze 2 tygodnie muszę czekać ;)
 

30 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ani:) Tobie zaś dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki dla Ani, oj ucieszy się akurat prezencik na imieninki sie jej trafił :), Aniu dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę, Aniu!
    Szczęściara z Anki, że takie cudeńko przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i świetnie :) Gratulacje dla Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, dziękuję za zabawę, a zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednej Ani gratuluję, a drugiej dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje szczesciarze

    dziekuje za zabawe - jakbys kiedys chciala sie pozbyc jakiejs mini torebeczki w prywatnej wymiance to ja sie pisze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę.Pozdrawiam cieplutko 😊.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę :) Maszyna losująca mi się podoba bardzo! Gratuluję Chrannie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakem kobieta mocno w latach dojrzała, tak koziołka dziś fiknę z radości! HURA!!!!!
    Byłam zajęta, bo ośmiorniczki i imieniny :) A tu dziś TAKA NIESPODZIANKA :))) I Tobie, Aniu, Solenizantko droga, moc najpiękniejszych życzeń zasyłam i "maszynę losującą" mocno, serdecznie ściskam :)
    Za wszystkie gratulacje wdzięcznie dziękuję :)
    Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D