poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Oddam "słodycze" w dobre ręce ;)

Czas biegnie nieubłaganie...
za miesiąc minie rok, jak prowadzę bloga :)
Nie przypuszczałam,
że tak mnie to wciągnie,
i że wogóle wytrwam...
Ciszę się, że mogę dzielić się 
z innymi kreatywnymi osobami moją pasją, 
jaką jest haft.

Z okazji ROCZKU 
mam troszkę "słodyczy", którymi chciałabym się 
podzielić z chętnymi osobami :)

Znajdą się takie? ;)


Zasady:

1. Należy umieścić powyższy banerek wraz z linkiem do tego posta 
na Waszym blogu (udział mogą brać tylko aktywni blogerzy);

2. W komentarzu pod tym postem wyrażacie 
chęć wzięcia udziału w słodkiej "rozdawajce" 

3. W komentarzu również spróbujcie zgadnąć 
co będzie wchodziło w skład moich "słodyczy"
(będę się tym sugerować przy tworzeniu paczuszki);

4. Zgłaszać można się do 19 maja 2015r. do godziny 23:59 ;)
w rocznicę (20.05.) ogłoszę wyniki.


Wszystko jasne? Ktoś reflektuje na trochę słodkości? 
Zapraszam do zabawy!


62 komentarze:

  1. Aniu ja staję hihi a co tam, banerek zaraz dodaję (stopka)
    A co będzie - uwielbiam niespodzianki, ale pewnie jakaś krzyżykowa praca się znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkości nigdy dość, a ja uwielbiam , miła rocznica życzę kolejnych Aniu ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niespodzianka haftowana drobnostka np, zakładeczka, obrazeczek , każda będzie miłym upominkiem pa Dusia

      Usuń
  3. Wchodze w to :) Slodkosci to moze jakies babeczki, mufinki? Zycze kolejnych lat :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też staję w kolejce.:) Życzenia będą w stosownym terminie. W skład niespodzianki na pewno wejdą jakieś krzyżyki.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na słodycze zawsze chętni się znajdą:) Również dołączam do kolejki:)
    Na pewno bez krzyżyków te słodkości się nie obejdą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja nieśmiało staję w kolejce :) A słodkości to pewnie jakieś przydasie hafciarskie i jakieś cudo, które wyszło lub dopiero wyjdzie spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, przekonałaś mnie, to ja się też zapisuję ;-) Może to będą jakieś słodkości do wyszycia, takie kuchenne klimaty? A nawet jeśli nie to fajnie się zabawić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zapisuję. W skład słodyczy może wchodzić coś, co jak nazwa wskazuje jest słodkie, kolorowe i wszyscy to lubią.. hafciarsko - może jakiś kolorowy materiał, spożywczo - czekolada ;).. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja sie dolacze. Juz dawno nie bralam udzialu w zadnym candy. A dla hafciarek slodycze to piekne przydasie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie może być inaczej...,świętuję wraz z Tobą Aniu :) a Twoje słodkości z pewnością będą "przesłodkie"!
    Już dziś życzę Ci Aniu kolejnych rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zapisuję :) Gratuluję roczku a co do słodkości to na pewno znajdą się tam jakieś cudeńka stworzone Twoimi rączkami :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też staję w kolejce :) Życzę wytrwałości i kreatywności na kolejne lata :) Słodkości... - lubię niespodzianki, ale myślę, że wśród słodkości pewnie znajdzie się jakaś twórczość Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością zapisuję się bo gdy widzę słodycze to kwicze ;) Z pewnością będzie słodko-krzyżykowo! Życzę dalszych wspaniałych blogowych latek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się z chęcią :)

    Moje propozycje zawartości: coś własnoręcznie zrobionego - może biscornu?, kawałek kanwy, mulinki i na pewno kawka i jakaś słodycz do kawki :) :) :)

    Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się wpisuję na listę chętnych na słodkości :)
    A z okazji urodzinek życzę , by powstawało jak najwięcej cudnych prac , a na blogu jak najwięcej odwiedzających . Co do słodkości to może muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :)
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/
    tak myślę, że w paczuszce są mulinki, skrawki materiałów a może jakies inne urocze smaczne słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście zgłaszam się :) znajdzie się coś ładnego :) hmmm.... zakładka, mulinki i herbatka zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! To już rok bywania w blogowej przestrzeni! Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! A jako, że zachłanna ze mnie kobiecina to staję w ogonku po słodkości :) banerek już wisi, a co będzie w słodkościach? hmm...na pewno jakiś uroczy drobiazg przez Ciebie wykonany i mulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, gratuluję roczku i życzę kolejnych! :)
    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Co wg mnie powinno być w paczce? Na pewno coś zrobione twoimi rączkami, na pamiątkę. Coś przydasiowego i coś dla ciała, bo duch na pewno będzie wielce rad na widok haftu, którym uraczysz zwycięzcę, a ciału też potrzeba czasem pokrzepienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję! ale to zleciało! :) Z miłą chęcią staję w kolejce!
    A w paczuszce niech znajdzie się to na co masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkości nigdy nie za wiele ;) Chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Trudno byłoby uwierzyć gdyby prezencik nie był haftowany, w końcu nie rozstajesz się ze swoją igiełką ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Oj! Twoja rocznica przypada w moje urodzinki! A spróbuje oszukać pecha i zgłaszam się :))
    A myślę że słodkości będą rozmaite.. mmm uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję roczku w blogowaniu!:)
    Jestem chętna na Twoje słodycze więc się zapisuję ☺ A co będzie wchodziło w skład "słodyczy"....może jakiś hafcik?:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Może słodkościami będzie jakiś obrazek z babeczkami?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na słodkości zawsze chętna:) A co będzie tymi słodkościami? Lubię niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią wezmę udział, może tym razem mi się poszczęści. Coś słodkiego - może jakaś miła wyszywana karteczka, a do tego czekoladka - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z miłą chęcią wezmę udział, może tym razem mi się poszczęści. Coś słodkiego - może jakaś miła wyszywana karteczka, a do tego czekoladka - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też, ja też! A jeśli będą xxx, to ja w każdej ilości przygarniam! Dla mnie to prawdziwe skarby! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wezmę udział , chociaż też jestem krzyżykująca to chętnie poczęstuję się czymś od ciebie , banerek już u mnie , gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Również ustawiam się w kolejce, ponieważ uwielbiam słodkości pod każdą postacią. Banerek już wisi na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ , gdzie również zapraszam. Obstawiam, że chciałabyś się podzielić jakimś apetycznym hafcikiem, mulinkami w smakowitych kolorach no i może jakąś przepyszną czekoladką. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ostatnio szczęście w zabawach więc staję w kolejce. A w paczuszce na pewno będą cudowności, wiem bo kiedyś od Ciebie wymianową dostałam cudowną :) Banerek już wisi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapomniałam napisać Życzę ci Aniu kolejnych wielu lat blogowania i wielu wielu wpisów a to wszystko dla naszej przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moc gratulacji odnośnie Rocznicy!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła latek!
    Z radością udział w Candy biorę!
    Cóż możesz w niespodziankowym Candy szykować?
    Może Twój Twór?
    Może właśnie słodkość?
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkiego naj na roczek, zapisuje się na niespodziankę. A co będzie niespodzianką, może haftowany obrazek, jakieś mulinki, zakładka itp.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje roczku i życzę wielu następnych twórczych latek w blogowym świecie! Ustawiam się w kolejce... a szykować się może: czekolada... krzyżyki... haftowana babeczka czekoladowa... mniam;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje z powodu pierwszej blogowej świeczki i kolejnych twórczych lat życzę :) Oczywiście chętnie ustawię się w kolejce, ja uwielbiam orzechy z czekoladą więc poproszę o duuuużo orzechów :) a tak naprawdę liczy się zabawa za którą DZIEKUJĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ustawiam się też w kolejce, ze słodyczy najbardziej uwielbiam marcepan! A teraz gdy jestem w ciąży, królują u mnie lody :) Pozdrawiam i banerek już na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję rocznicy:) Chętnie stanę w kolejce, a niebawem u mnie na blogu takaż sama rocznica:) A co będzie w paczuszcze? Wszystko z pewnością przydatne i śliczne, a najbardziej chyba cieszył by mnie jakiś słodki hafcik:) Uwielbiam haftowane słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdecznie gratuluję roczku, chętnie wezmę udział w zabawie, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    a obstawiam krzyżyki w niespodziance :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością się zapisuję na Twoją zabawę :)
    życzę wielu motywacji i inspiracji na kolejne lata blogowania... :)
    A co w paczuszce będzie? hmm... zapewne jakieś cudowności przez Ciebie wykonane.. Jakiś mały słodki hafcik np zakładeczka, igielnik, obrazek może z cudownymi tak lubianymi przez Ciebie cudownymi misiakami futrzakami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce:) Gratuluję roczku! Co tam może być słodkiego? hm ...cokolwiek to będzie to będzie zrobione z sercem:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy :) Zapewne w paczuszce znajdzie się jakiś słodki hafcik :)) Również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj piekny blog:)
    Zapisuję sie na Twoje CANDY:)
    Banerek znajdziesz u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/ zapraszam również do mnie na rozdanie;)
    a jesli chodzi o to co ma byc w paczce to ja nie jestem wybredna ucieszę się z wszystkiego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Może i mnie dopisze szczęście? Myślę, że to będzie jakaś serweteczka lub coś związanego z wypoczynkiem na zewnątrz.
    Zapraszam na Powoluśku, bo i u mnie rozdawajka.

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja z radością się zapisuję myślę ,że będzie krzyżykowa karteczka lub jakieś krzyżykowe serduszko takie mi się marzy . Zabieram banerek do siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam niespodzianki a więc się zapisuje :) pozdrawiam Aniu i życzę aby powstało u ciebie dużo pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią dołączam do zabawy, bo 19 maja mam urodziny :)
    Czyli Twój roczek i ... , moich trochę więcej latek :)
    A niespodzianka? To niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również się zapisuję i oczywiście gratuluję roczku :) w skład na pewno będzie wchodziło coś haftowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oooo jejku ilu chętnych smakoszy słodyczy. Życzę Ci z okazji rocznicy nieustającej weny twórczej, kasy na przydasie i mnóstwa wolnego czasy tylko dla Ciebie, na realizację pomysłów.
    Jeśli chodzi o zawartość niespodzianki to stawiam na coś mufinkowego. Może magnesik?

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych z Twoimi pięknymi pracami docenianymi przez licznych, przemiłych gości.
    Sama bardzo lubię tu zaglądać i z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o zapowiadanych "słodkościach", cokolwiek to będzie. Może "przydasie" robótkowe, których nigdy za dużo i może jakiś przedmiot wykonany Twoimi rękoma.
    http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakoś przegapiłam wcześniej i ustawiam się na końcu kolejki po słodkości:) Jak dla mnie każda niespodzianka jest wspaniała:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję roczku i kolejnych wielu życzę
    weny i talentu ci raczej nie zabraknie z tego co się zdążyłam zorientować ;-D

    OdpowiedzUsuń
  54. Również i ja się przyłączam do zabawy :) Słodkościami mogłyby być jakieś przydasie :) Albo śliczny obrazeczek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem tu u Ciebie od niedawna, ale co tam do koljki stanę :-) Uwielbiam słodycze zwłaszcza przydasiowe. Lubie książeczki z wzorkamia wszelakimi :-)
    Pozdrawiam i oczywiście gratuluję tego roczku !!

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj lubię słodkie, lubię baaardzo. O mało co przegapiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja dołączam, i zapraszam do nas: bandaolafa.blogspot.com

    Co do słodkości, to nigdy dość dobrego - przede wszystkim dla oczu, a Twoje prace są piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje hafty są cudne więc nawet maleńki drobiazg wykonany Twoimi rękami będzie uroczym prezentem. Mam nadzieję, że "słodkości" to będzie Twoja praca.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie wezmę udział w konkursie :3 bannerek jest na blogu: www.drunkpriest.blogspot.com

    I spróbuję zgadnąć: To będzie wyszywane ciasteczko? Wyszywane kwiatek z ciasteczkiem w tle? Tuzin słodkich kwiatków ? Słodycze w wyszywanych kwiatkach?
    Hm!
    Nie ważne co. ;) Gratuluję roczku bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  60. Koniec możliwości zgłaszania się do udziału w zabawie. Dziś do godziny 18 postaram się ogłosić zwycięzce...wyglądajcie posta z wynikami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D