wtorek, 5 maja 2015

Odpowiedzi na 10 pytań Asi :)

Przemiła Asia, z bloga 
zaprosiła mnie do zabawy...
zadała 10 pytań, na które dziś postaram się odpowiedzieć ;)

1. Czy robótkowanie pochłania cały Twój wolny czas,
 czy spędzasz go również w inny sposób?
Chyba przynajmniej 70% mojego wolnego czasu poświęcam na haftowanie...
po prostu dzień bez xxx uważam za dzień stracony ;)
 Pozostałą część czasu poświęcam na prace w ogrodzie
na pielęgnacje moich clematisow i innych roślinek ;)




 
2. Czy lubisz zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
Oczywiście, że lubię zwierzęta. 
Wychowałam się i mieszkam na wsi, więc obcuje ze zwierzętami każdego dnia.
Mamy psa, kota, stadko kur, naście cieląt...
swojego czasu nawet był koń 
(z braku czasu dla niego, trzeba było go jednak sprzedać).
Z uwagi na położenie miejscowości w której mieszkam w 
w naszej okolicy mogę podziwiać m.in:
dzikie gęsi, łabędzie, dzikie kaczki, żurawie, bobry...i wiele, wiele innych :)

3. Kto jest dla Ciebie autorytetem, idolem?
 Jak się  głębiej zastanowię, to chyba nie ma takiej osoby.
Zawsze liczyłam się ze zdaniem moich rodziców, zwłaszcza mamy, 
więc można chyba powiedzieć, 
że w jakiejś mierze jest dla mnie autorytetem.

4. Jakie wspomnienie z dzieciństwa najbardziej utkwiło w Twojej pamięci?  
Gdy wspominam dzieciństwo, 
moim oczom ukazuje się obraz małej mnie i mojej babci, 
gdy idziemy przez łąkę pełną stokrotek, 
z koszykiem pokarmów na "święconkę", 
a nad głowami śpiewa skowronek :)
Zawsze gdy słyszę skowronka, przypomina mi się tamten dzień.

(zdjęcie z neta)

5. Czy możesz powiedzieć, że odniosłaś w życiu sukces?
Sukces, to chyba za duże słowo.
Wiem, że "coś" wartościowego zostanie po mnie...
to "coś"  to oczywiście moje dzieci...moje trzy M.
Poza tym mm pracę zawodową, która sprawia mi przyjemność,
w wolnych chwilach mam czas na hobby.
Żyć, nie umierać ;)

6. Jest coś czego się boisz?
Tak, boje się że moje dzieci mogłyby umrzeć przede mną...
to paraliżujący strach, 
którego staram się nie dopuszczać do siebie...
niestety czasami jest silniejszy.

7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor to brązowy. 
Lubię wszelkie jego odcienie, od jasnych do ciemnych.
Lubie też zielony i fioletowy. 

8. Czy wiesz co jesz? 
(tzn. czy czytasz skład na etykietach kupowanych produktów)
Staram się czytać etykiety,
choć czasami nie mam na to czasu.
Kupuje też produkty, które wiem że nie są zdrowe, 
ale  chwilami muszę troszkę zgrzeszyć (jesi chodzi o ulubione słodycze).

9. Ulubiony wokalista/zespół muzyczny. 
Szczerze, nie mam.
Zwyczajnie dana piosenka albo do mnie przemawia,
 i mogę jej słuchać godzinami, 
albo czegoś zwyczajnie nie trawię.  
Ostatnio słucham ciągle  
Hardwell feat. Chris Jones - Young Again


10. Dlaczego blogujesz? 
 Dobre pytanie. 
Dzielę się tym co robię od prawie roku .
Dzięki blogowi poznałam wiele fantastycznych, 
podobnie zakręconych na punkcie wszelkiego rękodzieła, osób.
Miło jest rozmawiać i podziwiać piękne prace, wykonane z miłości do tego co się robi. 
Blog bardzo w tym pomaga. 

Tyle o mnie...
teraz poczekam, 
aż inne dziewczyny wywołane przez Asię, 
też uchylą rąbka tajemnicy o ich osobach ;) 

Pozdrawiam Was w ten słoneczny hafciarski wtorek :)
 

15 komentarzy:

  1. Aniu,miło mi,że blokujesz. Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tą listą dziesięciu pytań :) Można lepiej się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię bliżej poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Jakie piękne kwiaty hodujesz! i jestem pod wrażeniem Twojego inwentarza! :) Wpuściłabym tam Pitera, to byś 4 dziecko zyskała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmm....Aniu w punkcie 6 i 7 jestem w 100 % z Tobą! (no może z wyjątkiem zieleni) Strasznie zazdroszczę tej otaczającej Cię przyrody. Dla mnie to niezwykłe zobaczyć dzikie gęsi, żurawie czy bobry.
    W moim mieście jest chyba ostatni już koń ale zapraszam go co roku na zoranie ogródka chociaż i tak później go przekopuję ale jest mi o niebo lżej. Dodam jeszcze, że wspomnienie z dzieciństwa masz piękne-ach te nasze babcie, cóż byśmy bez nich zrobiły? Bardzo Ci dziękuję za odpowiedzi, miło było Cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne clematisy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale się czytało :) odpowiedź numer 6 mam podobnie a pro po swoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie poznać Cię bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Clematisy to kwiaty mojego dzieciństwa, moja babcie je uwielbia, a ja pomagałam w ich pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre pytania, świetne odpowiedzi:))) W wielu miejscach mam podobnie;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając Ciebie odkrywam też siebie - jesteśmy na wiele sposobów bardzo podobne :) Jednak dane hobby mają zbliżone charakterki :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiaty i bardzo ciekawe odpowiedzi :) Przez takie zabawy można się fajnie poznawać :) Też uwielbiam brązy wszelakiej różności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D