niedziela, 17 maja 2015

Robótki w plenerze - edycja wiosenna (zabawa z Agą Jarzębinową)

Prawie miesiąc temu Agnieszka 
zorganizowała zabawę pt.
"Robótki w plenerze - edycja wiosenna".
W skrócie, w zabawie chodzi o oto aby zrobić 
kilka fajnych fotek z naszą robótką w plenerze,
napisać o tym post, 
a najlepsze (naszym zdaniem) zdjęcie przesłać do Agnieszki, 
która zamieści je wraz zdjęciami innych uczestników zabawy
do oceny innych blogerów...
zwycięży ten, kogo zdjęcie spodoba się najbardziej.
Zabawa myślę sympatyczna,
więc pomimo tego iż fotograf ze mnie jak z koziego zadka trąbka,
staje  w szranki o wspaniałą nagrodę, 
przygotowaną rączkami Agnieszki :)

Ale dorzeczy...
moje "artystyczne" zdjęcia ;)









Liczyłam na jeszcze kilka fajnych fotek,
ale pogoda ewidentnie sprzysięgła się przeciwko mnie.
Trudno :/
Szału nie ma, ale robótki moje chyba nie najbrzydsze,
więc może to zatuszuje moje nikłe doświadczenia w roli fotografa ;)
Agnieszko dziękuję za organizację zabawy...
jakby były kolejne edycje, to ja jest ZA :D

Pozdrawiam ciepło w tą pokręconą pogodowo niedzielę!

29 komentarzy:

  1. Bardzo udana sesja zdjęciowa. Pięknie prezentują się Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zrobiłaś... ;) Bawimy się... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia prezentują się świetnie, a twoje dzieła są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajna zabawa, świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe fartuszki:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie majowo i kwieciście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :-) i wiesz już które zdjęcie wyślesz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Piękne fartuszki i biscornu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze jest biscornu w kwiatach jabłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace i fartuszki i biscornu, szczególnie, ze tematycznie zaprezentowane piękne w kwiatach jabłonki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace w cudnym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róże na fartuszkach jak żywe! Ale i biscornu przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się najbardziej podoba to z kołem i biscornu na tamborku! :) Ja też dzisiaj od rana skakałam z aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace na łonie natury!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne hafty. Sesja również. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne hafty i cała sesja wielce udana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś mi się podobają te butelkowe :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, nie masz na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A że plener teraz daje wiele możliwości - zabawa super. O fartuszek na butelkę wyszedł mega pioęknie

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny fartuszek dla buteleczki :)))
    a haft na podusi zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna plenerowa sesja zdjęciowa fantastycznych haftów !!!
    Powodzenia.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej... Piękne prace, haftowane kwiaty są cudowne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Udana sesja,będzie problem z wyborem jednego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D