wtorek, 26 maja 2015

Ciemiernik (HELLEBORE) DFEA - odsłona II

Witajcie!
To już drugi tydzień mija,
jak na tamborku króluje ciemiernik.
Od ostatniej odsłony troszkę go przybyło,
z czego jestem niezmernie 
zadowolona :D

Do rzeczy jednak...
a raczej do zdjęć przejdźmy.

Dzień 5.


Kwiatuszki skończone, 
łodyżka w trakcie.

Dzień 6. 


Przybyło trochę zieleni.

Dzień 7.


Listki nabierają trójwymiaru...
niestety zdjęcie trochę nieostre :(

Dzień 8.


Listki już "ubrane",
żeby móc zrobić kontury na kwiatkach
 trzeba było zacząć dużego liścia.

Dzień 9.


Kwiatki i listki znajdujące się bliżej kwiatków 
już z konturami...
czas zacząć elementy w sepii z pierwszej kartki wzoru.


Widać kontury? ;)

Dzień. 10


Krzyżyków w kwiatku w sepii przybywa,
ale to mozolna robota i trzeba uważać,
 bo są to 4 podobne kolory i o pomyłkę nie trudno...
ale nie poddaję się ;)

Do końca został mi ten kwiatek, 
dwa małe elementy w sepii,
duży zielony liść i napis...
ciekawe czy w następnym tygodniu wyszywania 
(za 2 tygodnie)
uda się skończyć...

*
Dziękuję za budujące komentarze pod papryką...
od ostatniego posta troszke urosła, 
ale o tym za tydzień ;)

Chciałm się pochwalić 
tym co do mnie osatnio przyleciało 
od przemiłych blogerek:






Dziękuję Kochane za Wasze dobre serce!

**

Dziś Dzień Matki...
na 10:00 jadę do szkoły mojej córki na akademię z tej okazji.
Po południu oczywiście odwiedzę moją Mateczkę
aby podarować jej upominek i złożyć życzenia.
Ja z tej okazji wzięłam sobie dzień urlopu...
a co...należy mi się ;)

Wszystkim MAMOM składam najserdeczniejsze życzenia:
pociechy z dzieci, uśmiechu na twarzy,
zdrowia oraz siły w opiece nad nimi,
i chwili dla siebie...
Wielki buziak dla Was!
Częstujcie się...


31 komentarzy:

  1. piękny hafcik. rośnie w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemiernik pięknie się rozkwita!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu i Tobie wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy :) I piękny kwiat powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowicie szybka w wyszywaniu i jednoczesnie bardzo dokładna. Przepiękny bedzie to efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki jak żywe, piękne, dzięki za życzenia i deser :) Tobie też życzę pociechy z dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wychodzi ten haft i bardzo szybko przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kwiatuszek i szybko się z nim rozprawisz, najlepszego z okazji święta,ja też mam dzisiaj wolne i akademię u małej żabki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie przybywa i juz teraz pieknie wyglada. A kontury widac widac :). Piekne prezenty dostalas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten ciemiernik! Brawo! Jak pięknie spędzasz dzisiejszy dzień...Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa, dostałaś bursztynowy wisior od Violi ! Jest extra! :)
    Całkiem sporo przybyło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Przepiękny jest ten ciemiernik! Do tej pory jakoś ciężko było mi się zdecydować, który z kwiatów pierwszy zacząć haftować... Teraz już wiem... :-)
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciemiernik pięknie wychodzi! Super kolorki!
    Piękne prezenty dostałaś!
    Wszystkiego najlepszego! Pewnie, że wolne się należy. Powinno być ustawowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny haft powstaje!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatki :) Wspaniałe prezenty dostałaś!
    Widzę, że Dzień Matki spędzasz tak jak powinno być.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft, a jak szybko go przybywa. Wszystkiego naj z okazji święta, u mnie atrakcje dopiero jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A już myślałam, że widziałam wszystkie wzory z serii DFEA, a tu proszę jaka niespodzianka :) Dla mnie ten wzór to nowość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) Widzę, że już zielnikowo całkiem "wpadłaś". Każdy kolejny jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafty z tej zielnikowej serii mogę oglądać bez końca, a ciemiernik jest jednym z moich najulubieńszych :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba ciemiernika nie widziałam z tej serii....jest przepiękny! Bardzo energetyczne, soczyste kolory. Rewelacja!
    Tobie Aniu też życzę wszystkiego dobrego z okazji Dnia Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz piękniejszy!:) Śliczne prezenty dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co zdjęcie to piękniejszy ten Ciemiernik (w życiu nie słyszałam tej nazwy) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kolorki kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem baaardzo ciekawa efektu końcowego, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek już prezentuje się pięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anna, jak Ty pięknie haftujesz! Odpadłam normalnie z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D