wtorek, 7 marca 2017

Cotton czyli bawełna - Panna (III) Finał

Tak, to jest TEN dzień :D
Moja bawełna w pełni wyszyta i ubrana w ramę.
Dzięki Jarzębinowej mam nawet prawdziwą bawełnę,
która dopełniła całości.
Wróćmy jednak do momentu, na którym skończyłam poprzednio...
dokończenie trzeciej kuleczki nie zabrało mi wiele czasu...
 Była najmniejsza, choć najwięcej w niej było brązów,
oraz sporo półkrzyżyków wokół.
Tu już całość,
lecz bez ramy.
Już mi się podobało :)
Haft skończyłam 27 lutego,
po czym zaczęłam zastanawiać się nad ramą.
W tzw. międzyczasie Jarzębinka 
zdobyła dla mnie gałązkę prawdziwej bawełny.
Przedsięwzięcie było dość trudne, 
bo jak się okazało to towar deficytowy.
Dzięki jej pomocy się udało...
raz jeszcze bardzo Ci Agnieszko dziękuję!

Dane techniczne:
Wzór: Cotton opracowany przez K. Gevorkyan 
na podstawie malarstwa T. Kovaleva
Wielkość wzoru: 90 na 180 krzyżyków
Nici: mulina Gamma - 19 kolory (plus 6 mieszanych)
Tkanina: len Belfast 32 ct, kolor biały (w zestawie była biała aida 14 ct)
Wielkość oprawionego haftu: ok. 13 x 28 cm (+ 5 cm zapasu)
Wielkość ramy: 31 x 46 cm
 Koniec...ciesze się, że zdecydowałam się ją wyszyć :)
To naprawdę wdzięczny wzór.
Mam nadzieję, 
że z przyjemnością śledziliście moją przygodę z tym wzorem.
Z tej, pewnego rodzaju, serii jest jeszcze kilka rośli,
ale mnie urzekły właśnie kolory bawełny.

*
Pozdrawiam Was serdecznie i udanego tygodnie życzę!
U mnie właśnie świeci słonko, choć dziś niestety dużo chłodniej.
Przy porannych zdjęciach ręce mi ewidentnie zgrabiały ;)
Buziaki!

84 komentarze:

  1. Prawdziwa uczta dla oczu!:) Zjawiskowy haft w pięknej i dostojnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo , bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo, mistrzostwo świata 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieło sztuki powstało i tak jak pisze Madzia: uczta dla oczu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft! Piękne zdjęcia, piękna oprawa! Z przyjemnością podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!! Jak Panna Młoda!! ;-) cudownie się napracowałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze powtarzam"Piękno w prostocie "
    Cudnie Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze powtarzam"Piękno w prostocie "
    Cudnie Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny obrazek , hafcik cudny a wstyd się przyznać , ale nie wiedziałam że tak właśnie wygląda gałązka bawełny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny haft! W cudnej oprawie i pięknie pokazany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach... Wygląda pięknie! Cudny klimat wyczarowałas z tą gałązką prawdziwej bawełny :) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałam, że finał będzie zjawiskowy :-)
    Super haft, rewelacyjna oprawa i świetna bawełniana sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. Stonowana, ale z wyrazem. Fajnie, że udało się do zdjęć zdobyć prawdziwą bawełnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała! Aż chciałoby się złapać za igłę od razu!!!
    Uwielbiam techniczne dane we wpisach. Każdy powinien się tego uczyć od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDO!!! Piekne zdjecie, faktycznie taka bawelne trudno zdobyc:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, jestem zachwycona ! Bawełna pięknie się prezentuje w ramie, a rama trafnie dobrana. Jest co podziwiać :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością, ale też niecierpliwością czekałam na koniec, bo od początku haft mnie urzekł: delikatny i skromny wzór, a takie lubię najbardziej. Zastanawiam się, czy ten wzór pochodzi z tej samej serii co słynna na blogach miechunka, czy też jest to zupełnie indywidualny wzór. Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrzostwo! Pięknie i elegancko ją oprawiłaś - tak lubię najbardziej. Zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! Rama pasuje idealnie. A zdjęcie z prawdziwą bawełną obok - moje ulubione :*

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczna :) .jestem ciekawa skad jarzebinowa wytrzasnela te galaske.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, ogłoszenie na fejsbuku dałam :) Jedna kwiaciarnia z mojego miasta miała ostatnie dwie sztuki :)

      Usuń
  22. Piękne dzieło. Bawełna prezentuje się imponująco. :) razem z Tobą cieszę się z jej ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam się doczekać końcowej prezentacji bo ten haft urzekł mnie już od początku. Wyszedł przepięknie i ślicznie go oprawiłaś. Sesja zdjęciowa też super!
    Ogólnie jestem zachwycona : (A Aga, to fajna dziewczyna jest!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i to jest TO! Strzał w 10 :) Piękny haft, cudo rama i rewelacyjna sesja. Miòd z balsamem 😀
    P.s. Nie ma za co!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, mistrzostwo świata! Cudny haft!
    Wielkie brawa dla Jarzębinowej za pomoc w poszukiwaniach prawdziwej bawełny. Dzięki temu zestawieniu widać jak piękne jest to dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna praca, tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca, bardzo realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co tu dużo mówić, po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna :) W dodatku piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co tam będę dużo gadać - piękna jest i tyle ...
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny haft w świetnie dobranej oprawie! całość zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  32. wiedziałam, że tym haftem zachwycisz Aniu, cudna oprawa i prześliczne zdjęcia :), czy bedzie cos jeszcze z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny haft, i prześlicznie oprawiony - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super obraz i super oprawa. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Teraz to chyba będę kojarzyć Cię właśnie z tym haftem :-) Przepiękny baśniowy haft i idealna rama ...a to wszystko na tym ulubionym przeze mnie zmurszałym drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. WoW!!! Cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. no i fajnie:)))wyszło pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten haft jest zachwycający :) A sesja dopełnia tylko czaru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Robi mega pozytywne wrażenie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prawdziwa gałązka bawełny w połączeniu z tą haftowaną - ach, oczu nie można oderwać :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały haft, a efekt końcowy powala! Normalnie się zakochałam:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekt piorunuje! Bawełna jak żywa wyłazi z ramy :D
    Śledziłam postępy z niecierpliwością na koniec. Warto było. Jest cudnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały haft, piękne zdjęcia i oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam takie delikatne hafty, ten jest piękny, i pięknie oprawiony. Podziwiam za cierpliwość i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękny obrazek! Cudo istne!
    Ślicznie w oprawie się prezentuje!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny jest ten haft i ta prostota gałązki tak wymyślnie się prezentuje. To piękne zwłaszcza w takim obramowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Efekt taki, że trudno o nim w słowach...

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna bawełna! Jak prawdziwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. WoW. Ależ piękna ta bawełna!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Obraz jest niesamowity, piękny, cudo, wow!!!
    Muszę ci zdradzić iż poszukałam troszkę w necie i udało mi się go ściągnąć ale niestety klucz jest nieczytelny.
    Może przesłałabyś mi na mojego maila wykaz kolorów z symbolami i numeracją bo właśnie mam z tym problem agnieszkamadejska@onet.eu będę ci bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  51. wspaniały projekt - efekt końcowy powala na kolana - kolory, szczegóły, ilość krzyżyków no i oczywiście oryginalny rekwizyt :) będzie cieszyć oko, oj będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniały haft i idealna oprawa Aniu! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  53. Prześliczny haft, taki subtelny, delikatny w kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej, ale pięknie wyszło, jak prawdziwe, super!! Nie odróżniłabym jednego od drugiego, bardzo fajny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  55. Taki prosty wzór, a taki zachwycający. Świetne wykonanie i piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczny haft i do tego gałązka prawdziwej bawełny.
    Podziwiam !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale piękny obraz powstał😊 gratuluję wyróżnienia miechunek mam nadzieję na żywo obejrzeć haft😊 pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale piękny obraz powstał😊 gratuluję wyróżnienia miechunek mam nadzieję na żywo obejrzeć haft😊 pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękny haft... Bardzo nietypowy w swej urodzie, niepowtarzalny, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  60. Haft wygląda rewelacyjnie. Jestem nim zachwycona. I do tego świetna oprawa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak dla mnie haft niesamowity! Patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę. Cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  62. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  63. Efekt końcowy jest cudny :).

    Pięknie oprawiłaś swoją pracę :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowny efekt w tej oprawie i pięknie pokazana! Pasowałaby mi do miechunek :-)
    Serdecznie pozdrawiam i uściski ślę, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. :) Witaj, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku, wszyscy zdrowi :) i niebawem się pojawisz, wyczekuję wpisu :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny końcowy efekt :-) Twoja bawełna przyciąga spojrzenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  67. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  68. Великолепная картина! настоящий хлопок я видела в икеа. Вышитый хлопок как настоящий! Красота!

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu, życzę Ci magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Właśnie ciężko o gałązki bawełny, ale są piekne zarówno na żywo jak i na twoim hafcie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D