piątek, 16 marca 2018

Porcelanowe jajko według Anny S

Witajcie po rocznej przerwie!

Ciekawe czy ktoś zauważył, że jedna z aktywnych ostatnimi laty hafciarek zawiesiła swoja igłę na kołku na tak długi okres ;) 

Zapytacie o powody...

Powody były dwa:
1. Barak wzorów, które chwyciły za serce...zwyczajnie nie czułam, że "muszę" coś wyhaftować.
2. Książki. Po wielu latach wróciłam do czytania i tak mnie wciągnęło (dosłownie), że stałam się "książkoholikiem". Czytam nałogowo. W minionym roku na moim koncie było ok. 130 przeczytanych pozycji, w tym (na dzień dzisiejszy) 35 ;)

Ale do brzegu, powiecie ;) 

Ostatnio chyba zatęskniłam za haftem, albo zwyczajnie wzór chwycił mnie za moje artystyczne serce i oto voilà

 Popołudniami zaczęło powstawać takie oto "porcelanowe jajo".
Wzór z 2/2018 Igraszki z igłą, lekko zmodyfikowany.
 Najpierw wyhaftowałam 4 części na aidzie 14 ct w kolorze białym
muliną DMC (4 kolory).

 Potem nakleiłam poszczególne część na jajo styropianowe o wysokości 12 cm. Całość uzupełniłam wstążeczką.
Efekt jak na załączonych zdjęciach.
Jak na pierwsze takie, to jestem zadowolona z efektu.
Być może będą kolejne, ale w innej tonacji kolorystycznej.

*

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga Was nie odstraszy...
po roku stwierdziłam,że czas na zmiany.

Pozdrawiam Was serdecznie
byle do wiosny ;)


101 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę Twojej jajo:)
      Jaka wielkość styropianowego jajka będzie przy 16 ct?

      Usuń
    2. Agniesia125 przepraszam, że usunęłam Twój komentarz, to przez problemy z blogiem :( Pokazał mi się jako duplikat (drugi raz ten sam) i jeden usunęłam (okazało się, że usunęło go w ogóle :'(

      Usuń
    3. Czasem tak bywa;-)
      A moje jajko ma 10 cm wysokości. Przy przymierzeniu kanwy "na sucho" pasuje, mam nadzieję że na obwodzie też pięknie się wzór zgra. Jeszcze mam do wyszycia 2 części i zobaczymy:-)
      Oczami wyobraźni już widzę to jajko w innych wersjach kolorystycznych, bo wzór jest wdzięczny do przeróbek, lecz niestety doba za krótka bym zdążyła na te święta.. ale może Tobie uda się zaprezentować inna kolorystykę :-)

      Usuń
    4. Trzymam kciuki żeby wszystko ładnie pasowało!
      Też mam zamiar zrobić je w innych kolorach niż oryginał.

      Usuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś do igły :)
    Jajo śliczne!Czekam na kolejną wersję kolorystyczną.Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zauważałam Aniu ... ciągle w obserwowanych ostatni post się pojawiał...
    Ufff.... jednak nie wciągnęło Cię na dobre - chwała! ;-)
    Dobrze, że jesteś! Czekam na kolejne Twoje haftowane cudeńka :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś. Jajo jest przepiękne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo ślicznie wygląda. Fajnie, że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że zauważyłam, że Cię nie ma. Oddech od krzyżyków czasem jest potrzebny :) Jajo jest świetne! Dobrze, że już z nami jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że i mnie zachwycił ten wzór jako jedyny ze wspomnianego czasopisma. Nie kupiłam go tylko dla jednego schematu, ale zastanawiało mnie jak będzie wyglądał w wykonaniu hafciarek. W Twoim wydaniu widzę go jako pierwszy i świetnie prezentuje się na jajku. Cieszę się, że jesteś z powrotem. Czasem trzeba odpocząć, żeby wracać z nową werwą. A kolory nowej szaty graficznej są tak energetyczne, że z pewnością będą Ci dawały wiele pozytywnej motywacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agnieszko :)
      Co do czasopisma to mnie jeszcze spodobały się wzorki na kartki, choć nie wiem czy dam radę w tym roku z nich skorzystać. Dla jednego wzoru cena gazety spora :/

      Usuń
  8. Ja zauważyłam... ;) Odświeżony blog bardzo mi się podoba, a jajko jest zachwycające. Też na nie zwróciłam uwagę, ale cóż, może zrobię na przyszły rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Promyczku, że zauważyłaś ;)
      Zrób koniecznie, naprawdę wdzięczne są te jaja :)

      Usuń
  9. śliczne jajo Aniu, cieszę się z Twojego hafciarskiego powrotu :) gazetkę posiadam to może na przyszły rok jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany powrót- jajeczko jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zauważyłam Twoją nieobecność.. Co jakis czas wchodziłam na blog by sprawdzić czy moze skrobnęłaś jakis post😉 brakowało mi Twoich haftow.
    Sama powoli wracam do xxxx...
    Super jajo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie! ;)))) Ileż można czekać?;)
    A tak poważnie - cieszę się, że znów jesteś :) A Twoje niebieskie jajo rekompensuje mi nieco tę nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też brakowało Cię w blogosferze :) Z doświadczenia wiem, że im dłuższa nieobecność, tym trudniejszy powrót, także fajnie, że jesteś i mam nadzieję, że już zostaniesz ;) A jajo świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu cudowny powrót do wyszywanek :) Jajko pięknie się prezentuje.
    O Twojej nieobecności wiedziałam, bo sama też przepadłam na rzecz książek :) Cóż kradną czas niesamowicie.
    Jajeczka w innej wersji też będą śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :*
      Mnie Twoich prac też brakuje, ale rozumiem że jesteś zajęta innymi sprawami.

      Usuń
    2. Tak Kochana, ta sprawa zajmuje mnóstwo czasu, w związku z tym wolę chwilkę posiedzieć z książką niż wyszywać. Mam jednak nadzieję, że w końcu powrócę do xxx na dobre :)

      Usuń
  18. Aniu jajo wyszlo swietnie. Hafcik bardzo fajny. Ciekawe jakby wygladal w czewieni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że zauważyłam ;) Jajo wyszło przepięknie! Na pewno w innej tonacji kolorystycznej też będzie wyglądać dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu fajnie, że wróciłaś :) piękne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne jajo! to błękity nadają mu niesamowitego uroku i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne to jajo i pięknie się prezentuje wśród przebiśniegów! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jajo jest śliczne :) Dobrze , że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakowało mi Ciebie... całkiem niedawno myślałam o nowym projekcie i w moich zasobach zauważyłam miechunki... i tak sobie uświadomiłam, że to właśnie u Ciebie zobaczyłam je po raz pierwszy :) Rozumiem "zdradę" dla książek, bo też uwielbiam czytać :) Jajo jest piękne, perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciężko się przedrzeć przez te wszystkie komentarze na Twoją czesc Aniu :) Jajo jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Powrót w pięknym stylu, jajo zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Długo Cię nie było, oj długo. Już myślałam, że zlikwidowałaś bloga (ostatnio parę takich fajnych blogów zamknięto). Książki i mnie wciągnęły, nadrabiam zaległości za poprzednie lata. Bardzo ładne jajo, haft piękny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że wszyscy zauważyli Twoje przebranżowienie się. Czasem tak bywa i nie ma się co zmuszać, to hobby a nie przymus. Może teraz już pójdzie Ci z górki. Jajo jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ania, nieważne dlaczego, ważne że jesteś ! :) Jajo piękne, w pięknych kolorach, w pięknych okolicznościach przyrody pokazane :) Będzie wspaniałą ozdobą stołu.
    Mam nadzieję, że coraz więcej wzorów będzie Cię chwytać za serce, a książki- tak cudowne hobby- zrobią ociupinkę miejsca dla rękodzieła :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu Twoje jajo wyszło przepięknie. Zdradź proszę jak to robisz, że tak ładnie układa się kanwa, czy przyklejasz ja może na mokro? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Najpierw prasowałam dany fragment, stawał się bardziej miękki i od rzu smarowałam klejem i przyklejałam.

      Usuń
  31. Bardzo fajnie, że wróciłaś do blogosfery :) Czasem każdy z nas potrzebuje przerwy. Jajeczko zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne są powroty :)
    Jajo piękne - porcelanowa robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Powrót z przytupem ;) bo jajo cudne!
    Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne jajo!!! Przepiękny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne :-) Ostatnio ciągle trafiam w necie na ten wzorek... jakby się prosił :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne to jajo, Aniu!
    Świetnie, że jesteś i znów będziesz inspirować swoimi pięknymi pracami :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudowne jajo 🥚 podoba mi się ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że wróciłaś:)!
    Jajo fantastyczne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, dobrze cię znów widzieć w działaniu :)
    Porcelanowe jajko wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne jajo!!! Przepiękny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    ผ่านเว็บ B2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie wersje jajek warte popełnienia i zapewne będę o nich pamiętała do przyszłej Wielkanocy z nadzieją, że u się zrobić :) Radosnych Świąt i smacznego jajeczka Aniu :)
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  42. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  43. O wow, ale boskie jajeczko, superaśnie to wyszło, mam gdzieś zapisany wzór, muszę się na niego rzucić xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D