piątek, 24 lutego 2017

Cotton czyli bawełna - Panna (II)

Dziś przychodzę do Was z kolejna odsłoną bawełny :)
Chwile musiałam się od niej oderwać,
ale jak wróciłam, to poszło jak z płatka ;)
Druga puchata kulka pyszni się na tamborku :)
Jeszcze tylko jedna, najmniejsza
i będę mogła w pełni zaprezentować jej urodę.
Na razie kilka ujęć tego co udało się wyhaftować.
 Prócz krzyżyków we wzorze są też półkrzyżyki wykonywane jedną nitką.
Kolory jednak są na tyle rozmyte, 
że trzeba się przyjrzeć, żeby je zauważyć.
 Wyszywając muszę pilnować kolorów, 
bo są tak zbliżone do siebie, że łatwo można je pomylić.
Pomocny okazał się organizer igieł.
Przy kolorach mieszanych sprawdza się idealnie.
 Na zakończenie tygodnia pierwsze oznaki wiosny :D
 Śniegu już nie ma, ale przebiśniegi owszem ;)
 Na poprawę nastroju zrobiłam małe zakupy scrapkowe.
Czy te tekturki nie są piękne?
Luty się kończy, 
wiosna coraz bliżej...
żyć, nie umierać ;)
Udanego weekendu Wam życzę
i dziękuję, że do mnie zaglądacie :D

43 komentarze:

  1. Śliczna ta bawełna, wygląda bardzo realistycznie. Już nie mogę się doczekać jak machniesz szybciutko następną kuleczkę i zobaczę haft w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to będzie piękny haft! Cudeńko :)
    Piękne zakupy poczyniłaś :)
    Takie małe oznaki końca zimy też odkryłam w swoim ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! przebiśniegi? Już! :( A ten tłuściutki mój szopek jeszcze brzuszka się nie dorobił! ehh :)

    Bawełenka mięciutka, puszysta. Jak podchodziłam sceptycznie do wzorów Panny, to jednak muszę przyznać, ze są świetne! Te motki wyglądają jak prawdziwe :) A wiem, bo prawdziwe mam na oku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...pomyślałam o Twoim szopie :/ Może jeszcze w marcu lub w kwietniu będą gdzieś dostępne w rozkwicie :)

      Usuń
  4. Piękny haft powstaje :-) Tekturki też bardzo lubię :-) Mają swój wyjątkowy czar :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta bawełna! Takie zakupy to lubię :) Świetne do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny haft, nie mogę się doczekać jak go pokażesz skończonego i oprawionego. Rameczki są przepiękne , musze popatrzeć czy u mnie na osiedlu też się przebijają przebiśniegi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna puchata kuleczka :) wygląda trójwymiarowo. Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik :) Jak dokładnie nazywa się ten wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa już doczytałam z wcześniejszego posta ;)

      Usuń
  10. Cudny jest ten hafcik!
    Z niecierpliwością czekam na finał i na wiosnę też...
    A zakupy fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ten hafcik, taki delikatniutki jak bawełna :-) Zakupy scrapowe super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny obrazek będzie. Już za chwileczkę, już za momencik...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, pięknieje z każdym jednym krzyżykiem i półkrzyżykiem :)
    ps. jakie grube są te tekturki? Albo inaczej, są bardzo delikatne, rwą się w palcach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu grubsze niż scrapki papierowe. Ok. 1-2 mm. Jak bardzo się postarasz to też się zniszczą ;)

      Usuń
  14. ciekawa jestem efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft powstaje :)
    Wiosny nie udało mi się znaleźć, może w weekend się uda :)
    Fajne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  16. To będzie prześliczny haft.Już się pięknie prezentuje. Zakupki,Jak zwykle udane i cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie kolory są bardzo delikatne i niezwykle pewnie podobne do siebie. Ale! W tym tkwi cały urok tego pięknego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bawełna dobrze by się chyba komponowała z miechunkami na ścianie... jestem bardzo ciekawa końcowego efektu i nie mogę się doczekać całości haftu!!!
    A ramki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft wygląda bajecznie, aż się napatrzeć nie można:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik śliczne wychodzi. Przebiśniegi już takie duże, a u nie dopiero ledwo kiełkują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny haft się szykuje :) cudne rameczki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są tak puchate, że z chęcią bym je macała i ściskała :)) żeby sprawdzić czy są sprężyste ;))
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bawełniany wzorek wygląda jak w 3D za sprawą odcieni mulin.Nie mogę doczekac się finału bo sepię uwielbiam.
    U mnie przebiśniegi już niektóre są w pełnym rozkwicie:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny hafcik, wygląda jak żywa gałązka bawełny. Też czekam na wiosnę, ale u mnie jeszcze żadnych "zapowiedzi" wiosennych nie ma.....Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że kolejny świetny haft się 'robi' :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bawełna wygląda jak prawdziwa! Pięknie się zapowiada!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale puchata ta kolejna kuleczka, aż by się chciało ją wziąć do ręki :D
    P.S. gdzie dorwałaś takie świetne tekturki?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądają te puchate kuleczki, po prostu jak żywe - fantastycznie! Nie mogę się doczekać prezentacji gotowego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki piękny haft! :) W ogóle widzę, że ślicznie wyszywasz, a nigdy jakoś nie trafiłam Twojego bloga. Teraz trafiłam, bo szukałam schematu na miechunkę - Cape Goosberry i tak nieśmiało zapytuję, czy podzieliłabyś się, o ile nie jest to problemem? Mój e-mail: magdalena.paduch@wp.pl

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny hafcik. Jestem pod ogromnym wrażeniem jego piękna. A zakupów gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupy cudne, a bawełna, jerunku jaka ona prawdziwa, taka na wyciągnięcie ręki, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie haft niesamowity! Patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę. Cudnie wygląda!

    ผ่านเว็บ B2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D