Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2017

Kartka dla nawigatora

Kartka powstała w ekspresowym tempie,
bo czasu było niewiele.
Znajomy mojego męża za kilka dni obchodzi okrągłe urodziny,
a jego żona wymyśliła imprezę urodzinową  niespodziankę z udziałem jego znajomych.
Żeby nie było tak prosto, 
mieszkamy na Pomorzu, 
a oni w Krakowie :P
Ale co to jest 600 km ;)
Złapałam za igłę i powstał taki oto dwupłatowiec.
 Kolory nieba pasowały mi jak najbardziej.
 Nawigatorzy to fajne chłopaki...i dziewczyny też ;)
 Haft stworzony na marmurkowej aidzie 18 ct,
idealnie pasującej jako tło dla lotu.
 Kartka się bardzo spodobała,
co niezmiernie mnie ucieszyło :D
Impreza urodzinowa była mega
i pomimo dzisiejszego zmęczenia  nie żałuję,
że w weekend trzeba było pokonać 1200 km :P
Żałuję tylko że byłam tak blisko Agi Jarzębinowej 
i nie było czasu aby się potkać :/
Może innym razem :)

*
Udanego tygodnia Wam życzę!
Jak odeśpię to wracam do wyszywania bawełny.
Druga kulkę już kończę,
więc będzie kolejna prezentacja.
Buziaki dla Was!

41 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się wzór. Super, że obdarowanemu się spodobała, ale nie mogło być inaczej! Podsunęłaś mi tym haftem pewien pomysł na prezent....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna i doskonale dopasowana do profesji osoby obdarowanej. Musiała się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i wyjątkowa pamiątka, mam nadzieję, że obdarowany potrafi to docenić ;-) Pozdrawiam z Małopolski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Sam zajmuje się ponoć rękodziełem :)

      Usuń
  4. Fantastyczna! Stylowa i tak spersonalizowana, że nie mogła się nie spodobać!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest rewelacyjna! Wcale się nie dziwię, że spodobała się obdarowanemu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła Ci rewelacyjnie! Miałaś na nią super pomysł:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka dla mężczyzny!
    Wszystko pięknie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Przepiękna w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka, samolot wygląda jakby frunął :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Z kartkami dla facetów zawsze jest dużo większy problem ;)Twoja interpretacja jest idealna :) Bez ozdóbek i innych pierdółek - tak po prostu, po męsku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny weekend. A kartka bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :) Świetny ten hafcik :) A ak wypad się udał, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna karteczka więc nie mogła się nie spodobać. Fajnie oprawiona w idealnym klimacie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow , cudna karteczka
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka. Kanwę dobrałaś wprost idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A o mnie to już nie wspomniałaś :( Byłaś zaledwie 10km ode mnie :P
    Nic dziwnego że 600km tak szybko przeleciało jak wyraliście się w podróż takim cudnym samolocikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu wybacz :( Nie myślałam, że Olsztyn jest aż tak blisko Częstochowy, choć drogowskaz na zamek był...

      Usuń
    2. No to właśnie tam droga do mnie :-) Zapraszam oczywiście przy następnym razem :)

      Usuń
  17. Nie dziwię się reakcji na kartkę, jest świetna. Cieszę się, że wypad się udał, a zmęczenie szybko pójdzie w niepamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna kartka! i weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna kartka :) Nie dziwię się, że zachwyciła Jubilata !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kartka. Nie dziwię, że się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdoła, dopiero teraz ten post przeczytałam. Tak to bym CI wcześniej dziurę w brzuchu wierciła na chociaż maleńką kawkę, gdzieś po drodze w Macu. No ale trudno. Następnym razem mam nadzieję :) Zapraszam bardzo!.
    A kartka jest naprawdę elegancka i stylowa. Kolorki stonowane w sam raz dla Pana nawigatora :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też dopiero trafiłam do Ciebie...Kartka jest rewelacyjna, a dobór kanwy strzałem w dziesiątkę.Super Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też dopiero trafiłam do Ciebie...Kartka jest rewelacyjna, a dobór kanwy strzałem w dziesiątkę.Super Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygląda, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna kartka!
    Perfekcyjnie wykonana!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartka jest rewelacyjna. Jestem pod ogromnym wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna! stylowo, z klasą i jak pięknie oprawiony hafcik. Profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale bosko wyszło, samolot w chmurach, kapitalnie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D