poniedziałek, 20 lutego 2017

Kartka dla nawigatora

Kartka powstała w ekspresowym tempie,
bo czasu było niewiele.
Znajomy mojego męża za kilka dni obchodzi okrągłe urodziny,
a jego żona wymyśliła imprezę urodzinową  niespodziankę z udziałem jego znajomych.
Żeby nie było tak prosto, 
mieszkamy na Pomorzu, 
a oni w Krakowie :P
Ale co to jest 600 km ;)
Złapałam za igłę i powstał taki oto dwupłatowiec.
 Kolory nieba pasowały mi jak najbardziej.
 Nawigatorzy to fajne chłopaki...i dziewczyny też ;)
 Haft stworzony na marmurkowej aidzie 18 ct,
idealnie pasującej jako tło dla lotu.
 Kartka się bardzo spodobała,
co niezmiernie mnie ucieszyło :D
Impreza urodzinowa była mega
i pomimo dzisiejszego zmęczenia  nie żałuję,
że w weekend trzeba było pokonać 1200 km :P
Żałuję tylko że byłam tak blisko Agi Jarzębinowej 
i nie było czasu aby się potkać :/
Może innym razem :)

*
Udanego tygodnia Wam życzę!
Jak odeśpię to wracam do wyszywania bawełny.
Druga kulkę już kończę,
więc będzie kolejna prezentacja.
Buziaki dla Was!

47 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się wzór. Super, że obdarowanemu się spodobała, ale nie mogło być inaczej! Podsunęłaś mi tym haftem pewien pomysł na prezent....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna i doskonale dopasowana do profesji osoby obdarowanej. Musiała się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i wyjątkowa pamiątka, mam nadzieję, że obdarowany potrafi to docenić ;-) Pozdrawiam z Małopolski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Sam zajmuje się ponoć rękodziełem :)

      Usuń
  4. Fantastyczna! Stylowa i tak spersonalizowana, że nie mogła się nie spodobać!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest rewelacyjna! Wcale się nie dziwię, że spodobała się obdarowanemu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła Ci rewelacyjnie! Miałaś na nią super pomysł:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka dla mężczyzny!
    Wszystko pięknie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Przepiękna w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka, samolot wygląda jakby frunął :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, miły wypad:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Z kartkami dla facetów zawsze jest dużo większy problem ;)Twoja interpretacja jest idealna :) Bez ozdóbek i innych pierdółek - tak po prostu, po męsku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny weekend. A kartka bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka :) Świetny ten hafcik :) A ak wypad się udał, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka więc nie mogła się nie spodobać. Fajnie oprawiona w idealnym klimacie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow , cudna karteczka
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka. Kanwę dobrałaś wprost idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A o mnie to już nie wspomniałaś :( Byłaś zaledwie 10km ode mnie :P
    Nic dziwnego że 600km tak szybko przeleciało jak wyraliście się w podróż takim cudnym samolocikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu wybacz :( Nie myślałam, że Olsztyn jest aż tak blisko Częstochowy, choć drogowskaz na zamek był...

      Usuń
    2. No to właśnie tam droga do mnie :-) Zapraszam oczywiście przy następnym razem :)

      Usuń
  18. Nie dziwię się reakcji na kartkę, jest świetna. Cieszę się, że wypad się udał, a zmęczenie szybko pójdzie w niepamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczna kartka! i weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna kartka :) Nie dziwię się, że zachwyciła Jubilata !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna kartka. Nie dziwię, że się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pierdoła, dopiero teraz ten post przeczytałam. Tak to bym CI wcześniej dziurę w brzuchu wierciła na chociaż maleńką kawkę, gdzieś po drodze w Macu. No ale trudno. Następnym razem mam nadzieję :) Zapraszam bardzo!.
    A kartka jest naprawdę elegancka i stylowa. Kolorki stonowane w sam raz dla Pana nawigatora :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też dopiero trafiłam do Ciebie...Kartka jest rewelacyjna, a dobór kanwy strzałem w dziesiątkę.Super Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dopiero trafiłam do Ciebie...Kartka jest rewelacyjna, a dobór kanwy strzałem w dziesiątkę.Super Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygląda, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna kartka!
    Perfekcyjnie wykonana!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka jest rewelacyjna. Jestem pod ogromnym wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna! stylowo, z klasą i jak pięknie oprawiony hafcik. Profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale bosko wyszło, samolot w chmurach, kapitalnie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D