czwartek, 9 lutego 2017

Cotton czyli bawełna - Panna (I)

Nowy rok już na dobre się rozkręcił,
a ja dopiero niedawno (po sporej przerwie) 
wróciłam z przyjemnością do haftowania.
Efektem tego jest taka oto puchata kuleczka.
To dopiero część wzoru,
więc będzie ciąg dalszy ;)
Tytuł zestawu firmy Panna
to właśnie " Cotton" czyli bawełna.
 W zestawie była biała aida 14 ct,
 którą zamieniłam na biały Belfast ;)
Wyszywam mulina Gamma,
która dołączona była zestawu.
Jak widać haft jest w moich ulubionych kolorach
i gdy spojrzymy na niego z pewnej odległości 
to mamy wrażenie, że gałązka bawełny naprawdę tam leży.
Wspaniale opracowany wzór przez K. Gevorkyan 
na podstawie malarstwa T. Kovaleva.
Po cichu liczę, że do końca lutego uda mi się go skończyć ;)

*
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu :*

63 komentarze:

  1. Jestem ciekawa całego wzoru, ale gałązka wygląda bardzo realistycznie, podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się zapowiada :) Zamiana kanwy na len to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale się zapowiada Aniu :) Będzie pięknie :) już nie mogę się doczekać:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego wzoru, ale pięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy hafcik wychodzi. Widać, że będzie pięknie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak żywa! Co za piękny wzór i piękny haft. Trzymam kciuki za szybki ciąg dalszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To również i moje kolory. Haft bardzo ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór! Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten wzór, również miechunki, które tworzą taki komplecik z bawełną. Świetnie wybrałaś. A jak mulina? Nigdy nie wyszywałam i zastanawiam się czy to dobra mulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo raczej nie odbiega od DMC czy Anchor. Niektóre pasemka trochę się skręcają...to mnie trochę denerwuje :/

      Usuń
  10. Kolory Twoje, wzór trafiony. Nie wiem jak wygląda całość, ale myślę, że będzie piękny obraz.
    A jak się spisuje mulina? Nigdy takiej nie miałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dobra jakościowo, ale nie wiedzieć czemu niektóre pasma są skręcone i ciężko nad nimi zapanować :/

      Usuń
  11. Cudeńko, wiedziałam,że jak wybierzesz wzorek to będzie zachwycający. Miłego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  12. O lubię gotowe zestawy ;) Fakt, że czasemtrzeba zmienić kanwę. Puchata kuleczka bawełny jest cudna :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się cudowny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny wzór. Piękna kolorystyka. Cierpliwości życzę do skręcającej się niteczki..

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawełna wygląda niezwykle realistycznie! Cudo! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już cudnie wygląda! Naprawdę piękny projekt. Czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matulu ale cudo będzie
    A ja okropnie zazdroszczę umiejętności haftu na lnie i tak drobnek kanwie. Ja juz slepa i stara haha

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle cudo się zapowiada :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko:-) Pięknie wygląda na lnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada sie slicznie, wpada na liste "do zrobienia kiedys" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow. Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna... Wspaniała kolorystyka... :)))) CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie się zapowiada :) Chyba wiem o który wzór chodzi :) Len to jest bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale wygląda ta gałązka bawełny, jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam cierpliwie na finał, bo coś mi się zdaje, że będzie wielkie wow :) M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekny, jestem ciekawa calosci, bo nie wydaje mi sie, zebym kiedykolwiek natrafila na ten wzor, pozdrawiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolotnie cudowny haft! Faktycznie pieknie opracowany juz sie nie moge doczekac calosci. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Już mi się podoba :-)
    Fajnie, że zmieniłaś kanwę ma len.
    No i z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ to piękne, delikatne.. już zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny haft, bawełna wygląda jakby tam leżała :) Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg.
    Jak wyszywa Ci się tą muliną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość dobrze Aniu, tylko te skręcone nitki trochę mnie denerwują ;)

      Usuń
  31. Rewelacja, gałązka wygląda jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nietuzinkowy wzór, u nas to chyba jakaś nowość. Pięknie wychodzi. Trzymam kciuki za finisz w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wygląda. Zachęca do haftowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się Kochana,że znów działasz:)Oczywiście kibicuję :) Zapowiada się prześlicznie.Pasowałby do mojego ostu :) Muszę pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda cudownie, czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny! Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To kompelt do miechunek?
    Coś jeszcze jest w tej serii?
    Obłędnie to wygląda Ania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,to nie komplet do miechunek choć w tej swego rodzaju serii miechunki również są. Jest jeszcze kilka różnych roślin tego autora.

      Usuń
  39. WOOOOW!!! Gdzie Ty wyszukujesz takie cudne wzory? Przedtem zbierałam szczękę z podłogi patrząc na miechunki, a teraz to już nie mam co zbierać...

    OdpowiedzUsuń
  40. Z niecierpliwością będę czekać na kolejną odsłonę bo juz jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapowiada się bardzo interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne, jak prawdziwe, aż muszę poszukać wzorów tego autora:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Już jest pięknie! :) Będę obserwować bo efekt będzie na pewno powalający. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Już po wyszytym fragmencie widać,że będzie piękny hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny motyw . Lubię Cotton :)
    pozdrowienia
    Cottonara

    OdpowiedzUsuń
  46. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D