Obserwatorzy

czwartek, 7 stycznia 2016

Cape Gooseberry - Miechunki (I)

Witajcie w Nowym Roku!
Dawno mnie nie było na blogu
w celu pokazania krzyżykowych tworków,
ale z Nowym Rokiem przemogłam się
i po kuszeniu jednej Jarzębinowej hafciarki
przychodzę dziś do Was z miechunką :D

Oto jak wyglądała praca w ciągu kilku ostatnich dni :


Pierwsza środkowa miechunka już na ukończeniu,
od wczoraj walczę z backstitchami...
powiem Wam trzeba mieć anielską cierpliwość.
Jest ich masa i w różnych kolorach, jedną i dwiema nitkami,
ale dam radę, bo efekt mnie zachwyca :D

Agnieszko dziękuję, że mnie skusiłaś :D

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę aby Nowy Rok 
był dla Was owocny oraz szczęśliwy!


*

Zapraszam Was również na Candy do Xgalaktyki
Czas macie do końca stycznia ;)


55 komentarzy:

  1. haft makro :) Pięknie widac serduszko pierwszej miechunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie, jestem bardzo ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się świetnie zapowiada!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę się doczekać efektu końcowego :) super się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości się wyłaniają , jestem pewna...że nerwy przy wykonywaniu konturów na pewno się opłacą:)
    Czekam na kolejną odsłonę...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero niedawno dowiedziałam się, jak się nazywają te kwiatki/krzewy pomarańczowe, moje ulubione. A teraz u Ciebie się nie zorientowałam, że to je wyszywasz. Pięknie Ci wychodzą. Ja mam na jesień zaplanowany jeden taki wzór, nie wiem, czy to ten sam, muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też za tymi na B nie przepadam, ale jedno trzeba przyznać - jest to wisienka na torciku :) dla obrazka.
    A obrazek wyłaniający się prezentuje się z każdym xxxx i każdym tym na B coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się zdaje że miechunki szybko opanują nie jednego bloga :P Czy do jego kompletu jest może sówka siedząca na suszkach ??:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko nie ma rozpiski muliny DMC :(

      Usuń
  9. Piękne kolory, podziwiam za cierpliwość do backstitchy.
    Wspaniałego twórczego roku Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jacie Aniu efekt powalający, już jest cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie piękny! pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy:) życzę wytrwałości przy konturach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu juz jest pieknie! Cudowna kolorystyka. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam dotąd tego wzoru, wyłania się piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam wzoru, ale pięknie się zapowiada. Powodzenia Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pięknie zapowiada się ten haft!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, ach i ach! Cudo, cudeńko, cudenieczko :) Ale te kontury...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne cuda się wyłaniają :) A backstitche generalnie są udręką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam kontury i najpoważniej na świecie to piszę;)
    Ślicznie wychodzi, czekam na więcej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jesienne kolorki:) nie znam wzoru więc z niecierpliwością czekam na więcej ☺
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli to te miechunki które znalazłam na pintereście to jesteś wielka:))))mega wzór:)bardzo mi się podoba,ale znalazłam tylko zdjęcie gotowego haftu więc bez szans na wykonanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzór widziałam, jest piękny!!!!! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te miechunki są przecudne, moja mama byłaby zachwycona :) skąd masz wzór?

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie piękny:)Ale przy takiej ilości konturów nigdy się nie skuszę na ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie cudna praca-zakochałam się w tym wzorku jak tylko go zobaczyłam gdzieś na rosyjskich stronkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie się zapowiada. Chętnie zobaczę skończoną pracę i będą mogła pozachwycać się całością! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Praca wygląda super :) Warto się męczyć dla takich efektów!

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów coś pięknego znalazłaś!

    OdpowiedzUsuń
  28. Już przebieram nóżkami!!! Ależ kolory i kreseczki! Będzie miód!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego wzoru... Już wygląda cudownie :) czekam na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To są konturki tylko dla wytrwałych ;) Ale za to efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie się zapowiada :) Super, że wróciłaś do xxx i na bloga :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wróciłam by sprawdzić czy wczytał sie mój komentarz i jak widzę dobrze... Cudnie Aniu na tym lnie.Chyba będę musiała szybko konczyć sowiatą,by móc się za to zabrać - wspomnienia.Puki co działam tajne przez poufne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowita jesteś , tyle niteczek i powstały cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ to piękne, jestem bardzo ciekawa całości :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam ten wzór na grupie na facebooku ale nie udało mi się go ściągnąć, widocznie nie jest mi pisany ;) Miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego, bo wygląda cudnie. Uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, cała przyjemność po mojej stronie! :) Cieszę się, że Cię skusiłam :) Ja wieczorkami pomału również poświęcam się tym pięknym kolorom:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, nie znalazłam adresu @ więc piszę tu. Na blogu Iventi Atelier podziwiałam karteczke od Ciebie z choineczką. Mam jej wzorek wśród dziewięciu innych choineczek z Pinteresta, ale bez numerów mulin. Czy mogłabym uśmiechnąć się do Ciebie w tej sprawie, jeśli te numerki posiadasz? Mój adres sztukasplotu@interia.eu
    Będę bardzo wdzięczna za przysługę i życzliwość :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Och, jak mi sie podobają te miechunki.
    Z rozkoszą będę zaglądać do Ciebie i podziwiać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Mieliśmy te owoce kiedyś na działce. Pyszne są :).

    Widać zróżnicowane linie i efekt jest cudny. Także duże cierpliwości :).

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ ta miechunka jest cudna:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna praca! Wymagająca, ale warto się trochę potrudzić dla takiego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pracochłonna praca, ale efekt końcowy na pewno będzie powalający. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj będzie cudo ale do tego haftu trzeba idealnej techniki Ponieważ widziałam Twoje prace na żywo i z bliska to wiem ze będzie efekt Mega.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kibicuje Wam dziewczyny, będą wspaniałe prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D