poniedziałek, 4 maja 2015

To co odrywa mnie od zielnika ;)

Dziś pokażę to,
co odrywało mnie ostatnio 
od wyszywania zielnikowych kart...
takie niepozorne maleństwa, 
tworzone z różnych okazji.

Pierwsza była karteczka urodzinowa



Kolejny hafcik to mała kawka
Haft nie był zbytnio przemyślany, 
a zdjęcia mało artystyczne,
wiec wyszło jak wyszło...
ale spróbowałam ;)



Następne w obroty poszły fartuszki 
na wszelkiego rodzaju butelki.
Pierwsza z okazji imienin Teścia,


a druga,
z okazji urodzin Taty.


Róże królują, 
choć w ogrodzie jeszcze długo nie zakwitną.


Jak widać, 
powoli realizuje
organizowaną przez Agnieszkę.
Na razie są to próby i liczę, 
że do 22 maja uda mi się zrobić naprawdę fajne zdjęcia :D

**

Teraz siedzę nad biscornu na Dzień Matki.
Pokazywałam je na Hafciarskiej majówce.
Już mam front, jeszcze tylko plecki i będę zszywać :)
Liczę, że do końca tygodnia się wyrobię...
Już tęsknie patrzę w stronę zielnikowej papryki...chlip :/

Weekend majowy minął nie wiadomo kiedy,
tydzień zaczął się deszczem, 
ale ja przekornie życzę Wam udanego pierwszego tygodnia maja,
dużo słonka i czasu na realizację hobby :)
Pozdrowionka!

 

20 komentarzy:

  1. Majówka minęła - pogoda dopisała, hafty Twoje Aniu są piękne i pomysłów ich wykorzystania masz dużo , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne hafty! Szczególnie ta karteczka. Lubię takie małe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te maleństwa.Zielnikowa papryka - super!U mnie również pada.Biscornu domyślałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne róże :) Bardzo lubię wyszywać kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne przerywniki :-) cierpliwości, paprykę szybko skończysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie drobniutkie hafty , szybko sie haftuje a efekt bardzo fajny zwłaszcza na kartkach . Ale dzis na pierwszym miejscu fartuszek na butelke jest genialny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile drobiazgów! A jakie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo małych śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas także tydzień rozpoczął się chmurami, wiatrem, a teraz także i deszczem. Hafciki piękne, szczególnie podoba mi się róża na fartuszku dla teścia. Kanwa pod kawkę - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. super te hafciki , zabiorę sie za fartuszki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne różności ! Dziękuję za karteczkę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi weekend majowy również bardzo szybko minął :(. Muszę przyznać, że pomysł z fartuszkami na butelki genialny! A jeżeli chodzi o haft z filiżanką kawy, to jakiś czas temu robiłam bardzo podobny, dałam koleżance na parapetówkę i bardzo się podobał :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo "naprodukowałaś" fajnych hafcików. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy z literką A jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne hafciki, kawka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie kawka super! Bardzo ładnie dobrana kanwa. Reszta hafcików też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie!!! A kawunia super więc bez czepiania się :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi najbardziej przypadł hafcik z kawą - całość świetnie dopasowana

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie się podoba ta filiżanka na marmurkowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D