czwartek, 7 maja 2015

Apple Blossom Biscornu - Biscornu Kwiat Jabłoni

Już jakiś czas temu powzięłam decyzję, 
że na Dzień Matki zrobię dla mojej Mamy igielnik.
Dawno temu, jako nastolatka podarowałam jej taki prosty,
w formie zwyczajnej poduszeczki 
z haftem gruszki...do tej pory Mama ma go pod ręką...
wiszą na nim igły, szpilki i takie tam ;)
Wygląda już na bardzo sfatygowany...w końcu ma przynajmniej 15 lat.
Czas więc na coś nowego, bardziej ambitnego z mojej strony.
Jeszcze w minionym roku Hanulek  
(dziękuję raz jeszcze Haniu)
podzieliła się ze mną wzorem autorstwa Faby Reilly,
pod pięknym tytułem Apple Blossom Biscornu :)
Uwielbiam kwiaty jabłoni...ten słodki zapach...
wybór był prosty...jak biscornu to właśnie ten wzór, 
choć przyznam, że troszkę wyszywania było...ale poszło dość sprawnie
 i już po 5 dniach igielnik był gotowy :)

DANE TECHNICZNE:

Tkanina: len Belfast 32 ct, kolor antic white
Nici: mulina DMC, 14 kolorów
Koraliki Mill Hill (kremowe, a nie złote jak w oryginale + czerwone)
Ale przejdźmy do zdjęć...

Dzień 1.


Dzień 2.





Dzień 3.



Dzień 4.



Dzień 5.



Zdjęć ze zszywania nie mam...trochę mi to zajęło,
 ale jakoś poradziłam sobie, 
choć to moje pierwsze biscornu.
Zachęcam osoby, które nie robiły jeszcze biscornu
do zrobienia podobnego igielnika...
to wygląda tylko na skomplikowane, a wcale takie nie jest :)
Wyszywając na lnie robinie konturów w tym wzorze idzie niezwykle łatwo,
na aidzie mogłoby być trochę trudniej.
Jest szansa, że jeszcze w przyszłości popełnię kolejne,
ale teraz już przygotowałam sobie wszystko do kolejnych kart zielnika...
ale o tym w następnym poście :P

Buziaki dla odwiedzających oraz miłego dnia!
Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie moje hafciki :D

60 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem tą osobą która stoi przed faktem zszycia biscornu :) korzystała z jakiegoś kursu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kasiu, kiedyś na jakimś blogu chyba zdjęcia były jak to ma wyglądać i jakoś zostało w głowie...ale nie pytaj o ten blog...bo zupełnie zapomniałam. Powiem tylko że róg jednej części przyszywasz dokładnie w połowie boku drugiej części :)

      Usuń
    2. Kasiu jak bede w domu to ci przesle instrukcje z obrazkami :-). Mam ksiazke

      Usuń
    3. Ja korzystałam z tego kursu http://alexls-destinationart.blogspot.com/2010/06/igielnik-biscornu-kurs.html

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje, piękny haft i wspaniały prezent od serca. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kwiatuszki, piękny prezent na dzień mamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale się prezentuje,piękny wzorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Mama napewno się ucieszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Również mam w planach przyszłościowych stworzyć sobie, któryś z biscornu. Czego użyłaś do wypełnienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu kupiłam moim chłopakom nowe poduszki, które okazały się za grube, więc wyjęłam trochę tego wkładu i schowała (może kiedyś przyda do czegoś) i się przydało :)

      Usuń
    2. Och świetny pomysł! :) Nie przyszło mi to zupełnie do głowy ;)

      Usuń
  7. Przepiękny prezent :-) Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie, mama na pewno będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! Mamie się napewno spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, jakie piękne zdjęcia!
    Worek podoba mi się bardzo! A ponieważ haftowany na lnie to jestem oczarowana bo wygląda fantastycznie :)
    P.S. Prawda, że w plenerze robótka zupełnie inaczej się prezentuje ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie wyszłam w teren z robótkami...zdjęcia są o niebo ciekawsze niż te robione w domu...ale jeszcze będzie o tym post :D

      Usuń
  11. Cudo!!! Przepięknie Ci to wyszło :)
    Idealny prezent na Dzień Matki :)
    Uwielbiam ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudo. Przepiekny haft i wspaniale biscornu. Twoja mama na pewno bedzie zachwycona takim prezentem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu cudowny prezent dla mamy :) czekam z niecierpliwością na kolejne zielniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyszło,ale wbrew temu co piszesz dla mnie to jednak zbyt skomplikowane... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to jest, ze mieszkajac pod Belfastem nie moge kupic belfastskiego lnu? Zrobilam sobie ostatnio igielnik z irlandzkiego lnu kupionego na e-bayu. Tak to juz jest w dzisiejszym swiecie. Piekny motyw i pieknie wykonany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne są te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny! Co prawda zrobiłam już około 60 sztuk igielników, ale tak pięknego wzoru jeszcze nie wyszywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne biscornu w cudnym majowym otoczeniu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały prezent , pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow boski, cudny niesamowity i bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, od jakiegoś czasu przymierzam się, żeby sobie taki zrobić, ale perspektywa zszywania mnie trochę przeraża :) Może jednak w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wybrałaś wzór, Mama będzie zachwycona!!!
    Widzę, że robótka w plenerze już obfocona ;) U mnie wszystko dopiero w zamyśle czeka na realizację :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna robotka ! Mama na pewno będzie szczęśliwa:)
    Bardzo podoba mi się sesja w plenerze.

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny prezent mamie zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny igielnik :) cudnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny, ale miły upominek , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny wzór wybrałaś, bardzo fajny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zjawiskowy! Na pewno się spodoba Twojej mamie :) Ja robiłam też jeden igielnik z wzorów Faby Reily, tyle że Rum Orchid - Orchideę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny Ci wyszedł ten igielnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie ! Twoje hafty to mistrzostwo świata ! Piękne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny igielnik, mama na pewno będzie szczęśliwa i zadowolona z takiego prezentu od serca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudo! Uwielbiam kwiaty jabłoni :) Pomysł na ten wzór na prezent - trafiony w 100% :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny igielnik,haft jest przeuroczy... ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny kwiatowy hafcik, świeżutki, achhhhh, powiało wiosną :)
    mama na pewno sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny haft i piękny z niego igielnik wyszedł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny igielnik, wzorek cudowny! Super prezencik dla mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. no muszę się zgodzić z dziewczynami, śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy igielnik, aż żal wbijać igły :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę mamie takiego pięknego igielnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny, po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny ten hafcik i taki na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. przecudne krzyżyki :-)
    prawie jak żywe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D