wtorek, 4 listopada 2014

Candy u Hanulka

Niedawno brałam udział w Candy u sympatycznej Hani na blogu 
Tym razem szczęście uśmiechnęło się właśnie do mnie
i w miniony piątek przyleciały do mnie takie o to wspaniałości :)


 W przesyłce był zestaw do haftu krzyżykowego, cudna lawendowa zawieszka z dziewczynką 
(na Hani blogu zdjęcia są o niebo ładniejsze),
do tego sympatyczna karteczka i słodkości oraz herbatki :)
Haniu dziękuję Ci bardzo !!!

***

Co do moich xxx to nadal posucha...liczę jednak że w końcu to minie...
jak to trafnie określiła Piegucha...marudzę :P

17 komentarzy:

  1. Ufff, cieszę się że przesyłka jest już u Ciebie, bo martwiłam się że coś za długo idzie ;)

    Zaraz wrzucę post u siebie - będzie więcej zdjęć ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) Nie martw się każdego czasem dopada "zmęczenie materiału" ;) Na pewno wszystko wróci do normy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Życzę aby minęło jak najszybciej .... Podsyłam słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale gratka Ci się trafiła! !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, widze ze slodycze Ci najbardziej podpadly, bo na czele zdjecia:P Szkoda, ze nie dalas wiecej zdjec, bo malo widac:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) No już widzę tą posuchę....na FB już żółte róże wynalezione w necie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny prezent! Gratuluję i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Aniu :) Fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i zazdraszczam szczęściaro!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty szczęściarpo... Zazdrosna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknej wygranej :)a wena przyjdzie każdy tak ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D