wtorek, 25 listopada 2014

Dzień Pluszowego Misia

Dzisiejszego dnia obchodzony jest Dzień Pluszowego Misia...
wszystkie przedszkolaki bardzo dobrze o tym wiedzą :)
Przypadkiem wczoraj udało mi się zakończyć wyszywanie jednego z misiów Tatty Teddy,
ten jest w zimowej odsłonie...wzór pod tytułem Parcel Delivery.
W sam raz na dzisiejsze święto :D

Miś prezentuje się tak 
 

Wyszywany na lnie Belfast 32 ct w kolorze Raw
Mulina Anchor - 15 kolorów
Śnieg wyszywałam muliną DMC Light Effects E5200
Śnieżynki to koraliki Mill Hill nr 02016

Wzór trochę zmodyfikowałam, z uwagi na średnią czytelność backstitchy ( kilka było podobnych w legendzie i za nic w świecie nie mogłam tego rozszyfrować) i efekt jest taki a nie inny.
A teraz trochę fotek.










To tyle przynudzania :P
Jeszcze myślę, jak go wykorzystam...może coś się wymyśli ;)

Stwierdzam, że moje samopoczucie jest naprawdę o.k.
Pomimo bardzo ciężkiej nocy z niedzieli na poniedziałek wczoraj wieczorem miałam z chęcią siadłam do xxx i wyszywałam do 22. Czuję moc :D
Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę!!!

***

Dziękuję, że jesteście ze mną, podtrzymywaliście mnie na duchU w trudnych chwilach...
DZIĘKUJĘ!!!

24 komentarze:

  1. Super miś. Ostateczna odsłona bardzo mocno mi się podoba.... Hafcik bardzo na czasie :) u mnie dzis znów spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny miś :) Cieszę się, że wena Ci wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś ślicznie wyszedł.....u mnie śniegu nie ma więc pocieszę się Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny misiaczek.improwizacja na temat kontórków wyszła mu na dobre tak przedszkolaki wiedzą o dniu pluszowego miśka,a ja zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny misiaczek! Dobrze, że czujesz radość wyszywania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się uroczo, zgadłam że to b będzie taki misiek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że wróciły chęci do xxx. Misiek uroczy. Wspaniale się wpisał w dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miśki z TT, są rozbrajające :)
    Pięknie go wyszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. I misiek przyniósł paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miś jest slodki :) kontury wyszły bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cyba zimno i mokro temu misiowi, a taki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak tu nie kochać tych miśków?;)
    Świetny hafcik po prostu... Słodziak z niego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miś w uroczej scenerii , super haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny słodziak :-) Kontury są jak najbardziej w porządku! Twoja ich wizja jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ale popędziłaś z tym misiem :) słodziak straszny! przytulamy z okazji dnia misia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiu nie tylko ma paczkę,ale i dobre wieści dla nas... :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy misiaczek:)) król misiów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten misio,słodziak.Chciałoby się przytulic do niego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D