Obserwatorzy

poniedziałek, 20 października 2014

Świątecznie - bombka

Dziś pokażę kolejny wytwór w klimacie świątecznym.
Tym razem jest to bombka, wykonana w technice karczocha.
Dodatkiem jest małych hafcik wykonany krzyżykami.


Haft malutki, bo ok. 5 cm wysokości, 
wykonany na HARDANGERZE 22 ct, firmy Zweigart, w kolorze białym.
Tkanina zbliżona do aidy, ale troszkę bardziej miękka i mięsista. 
Bardzo przyjemni mi się na niej wyszywało.
Wzór mikołaja zaczerpnięty z The World of Cross Stitching Issue 222. 
Jest ich więcej ;) Zmieniłam trochę wykonanie prezentu, tak mi się bardziej podoba.
Wyszywany oczywiście muliną DMC.


Do wykonanie bombki potrzebne mi były:
- styropianowa kula średnica 10 cm
- wstążki atłasowe (3 kolory) w tym jedna błyszcząca
- cała masa szpilek 28 mm
- nożyczki
- worek cierpliwości :P

 
Wygląd bombki z różnych perspektyw

Z boczku 


Z tyłu...kuperek z kokardką ;)


A tak się prezentuje na stojaczku 


To mój pierwszy karczoch z użyciem haftu...być może nie ostatni ;)

Jak Wam się podoba?

***

Dziękuję za komentarze pod aniołkami :)
Jeszcze chwilę potrwa zanim je skończę...muszę nabrać ochoty na ich skończenie...mam nadzieję, że uda się to jeszcze w październiku.
Teraz po głowie chodzi mi lawenda...


31 komentarzy:

  1. ślicznie wygląda - i super komponuje z wieszaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE wyszła! Kurczę, niedługo Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, pięknie dobrałaś kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękniusia, piękniusia bombeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba :) uwielbiam karczochy z wykorzystaniem haftu :) a stojaczek do niego masz przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka super się prezentuje! Sama nie umiem takich cudów tworzyć tym bardziej podziwiam Twoja pracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik, świetny pomysł na niego miałaś :) Pozwól, że się zainspiruję, a może co nieco zgapię... Bombki robiłam w tamtym roku, najzwyklejsze karczochy, ale Twoja zachęca do dalszego rozwijania się w tym kierunku :) Czekam na więcej bombek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bliżej Święta :-) szalenie oryginalna ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja- tylko nie wiem co się mi bardziej podoba - bombka czy stojak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta, święta:) Bardzo lubię karczochowe bombki a twoja jest pięknie wykonana. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachniało świętami :) śliczna bombka!!!!, pomysłowo połączony haft ze wstążeczkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombka prezentuje się uroczo i tworzy śliczną dekorację z tym wieszaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie połączyłaś haft z ozdobieniem bombki jako karczoch - wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to zrobiłaś, pomysł świetny, dwa w jednym i to wykonanie , a mikołajek słodki pozdrawiam Dusia [warto było tu zajrzeć ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, też lubię je robić... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze rozwiązanie , superowe pozdrawiam Anulka [ mogę odgapić?]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świątecznie się robi ;) Piękna bombka ten mikołaj genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna! I wzorek (nawiasem mówiąc, uśmiechnęłabym się do ciebie o niego, może na wymianę za jakiś inny świąteczny?), i karczochowe ozdobienie, a z rewelacyjnym wieszaczkiem tworzą naprawdę świetną ozdobę.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne połączenie wstążki i haftu , bardzo mi sie podoba, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D