poniedziałek, 23 stycznia 2017

Zmiana kodu...4 z przodu ;)

Niedługo pewien Pan będzie obchodził okrągłe urodziny ;)
Z tej okazji powstała taka oto kartka urodzinowa...
na osłodzenie tej przerażającej wiele osób okazji ;)
Postawiłam tym razem na słodycze,
babeczka z kremem oraz płonąca świeczka,
na tle fioletu.
Z napisu pod haftem zrezygnowałam,
bo uważam że co za dużo to nie zdrowo ;)
Haft tym razem na aidzie 18 ct  marmurkowej - to nie są plamy ;)
 
A w środku taka oto kombinacja :P
 Życzenia oraz TA magiczna liczba ;)
Tym razem postawiłam na błękit,
żeby rozjaśnić wnętrze.
Mam nadzieje, że wywoła uśmiech na twarzy Jubilata, 
ale to dopiero za kilka dni.

*

Muszę na koniec pochwalić się tym 
co do mnie przyleciało od Jarzębinowej :D
 Pamiętała o tym, że i ja świętuje w styczniu i przygotowała dla mnie niespodziankę.
Agula jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję :*
Magnes z sową wymiata :D
Ostatnio z robótkami u mnie na bakier, 
ale dzięki dopingowi dobrych duszyczek igła wróciła do łask 
i jest duża szansa, 
że jeszcze w styczniu pokażę nad czym teraz pracuję  :)
Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i miłego weekendu życzę!


24 komentarze:

  1. Piękną kartkę przygotowałaś!:)Stylowa i na zewnątrz i w środku - wygląda jak albumik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wygląda przepięknie. Sądzę, że mimo tej nieszczęsnej cyfry Jubilat będzie szczęśliwy :)
    Cieszę się, że znowu wyszywasz, bo brakowało mi Twoich robótek. Czekam na kolejny post :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka wyszła piękna, stonowana.
    A te zmiany kodu z przodu chyba rzeczywiście nie są lubiane ;-)
    No i super prezencik od Agi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka Aniu i środeczek taki dopracowany, no piękności, a prezencik od Agi świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka, na pewno osłodzi zmianę cyferki z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! I śliczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowita, elegencka i z fajnymi gadżetami karteczka, na pewno umili ten szalony czas z 4- ką z przodu owemu Panu :D
    Rzeczywiście magnesik super :) Fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karta naprawdę śliczna, i TA liczba zostanie przez nią osłodzona :) A prezent bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna karteczka i pięknie zostałaś obdarowana - czekam na efekty :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. I ma ciekawy środek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na kartkę dla pana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczkę zrobiłaś i solenizant na pewno będzie zachwycony :).

    Oj, tak 40-tka przeraża. A pomyśleć, że parę lat temu, to samo miałam z 30-ką...

    Dostałaś bardzo fajny prezent urodzinowy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka :)
    U mnie się zbliża, ale mnie nie przeraża... ;)
    Fajny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka, a prezenty tylko pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uświadomiłam sobie, że do 40 stki mi tak niewiele brakuje....kiedy to zleciało! :) Bardzo wesolutka kartka :) Jeszcze raz wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka i słodka babeczka na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka z pewnością się spodobała. Miły upominek otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tam oj tam nie ma się czego bać ja już ponad dyszka więcej haha
    Karteczka subtelna Aniu i urokliwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kartka, każdy facet kocha słodkie babeczki, w szczególności po 40 stce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D