Obserwatorzy

czwartek, 11 sierpnia 2016

IVENTI ATELIER - reaktywacja :)

Witajcie!
U mnie ostatnio zastój,
bo chwilowo tajniaczki na tapecie,
ale z inną sprawą do Was przychodzę.
Zapewne większość z Was wie,
kto to Iventi Atelier...
bloger ostatnio źle jej działał
(jakieś problemy techniczne)
i musiała usunąć starego bloga.
Długo jednak nie wytrzymała bez blogowego świata
i oto mamy:
Iventi zaprasza "starych" bywalców,
nowych z pewnością również ugości w swoich robótkowych progach :)
Na powitanie kontynuacja jej candy z okazji 3 lat blogowania.
Ja biorę udział, a Wy? ;-)
Na moim pasku bocznym bezpośredni adres do zabawy u Iventi.

Kochana cieszę się, że nie zrezygnowałaś z blogowania :*

*
Następny post robótkowy...obiecuje Wam :P

9 komentarzy:

  1. Kochana,a jakże bym mogła, a Candy? ;)Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam i bardzo się cieszę, że Iventi nadal będzie nas zachwycać swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Pierwsza mnie wypatrzyłaś :)
      Co do prac,postaram się nie zawieść i sprawić ,że będziecie miały co oglądać :D

      Usuń
  3. Ja też się cieszę z reaktywacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu :)
      Widziałam,że też już zawitałaś i dołączyłaś do zabawy.

      Usuń
  4. Ułatwiłaś sprawę ...dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i wizytę na moim blogu :)
Miło mi, że go odwiedzacie :D